Telefonisch reisadvies 0900 - 728 99 65

Reisinformatie

Deze website wordt beheerd door de MerwedeLingelijn Beheer BV en Platform Sociale Veiligheid MerwedeLingelijn namens de samenwerkende partijen rond de lijn.

Actuele informatie over het vervoer op de R-net MerwedeLingelijn wordt verstrekt door vervoerder Qbuzz. U kunt terecht bij de Qbuzz Servicewinkel (Dordrecht), de stewards in de trein of bij de Klantenservice van Qbuzz: 0900 0109. U kunt de Klantenservice ook online bereiken.

Voor een persoonlijk reisadvies verwijzen we u door naar 9292ov.nl, de routeplanner voor het openbaar vervoer in Nederland. Telefoon: 0900 – 9292 (€ 0,70 per minuut).

Vragen over storingen en werkzaamheden langs de MerwedeLingelijn?
Storingen en werkzaamheden op de perrons: NS, zie de informatiebordjes op het perron. Storingen en werkzaamheden op het spoor: ProRail, 0800 – 7767245 (gratis).

Klachten of vragen? Neem contact op met de Klantenservice van Qbuzz
Heeft u klachten over het reizen op de MerwedeLingelijn? Neem contact op met de Klantenservice van Qbuzz, tel. 0900 – 0109 (lokaal tarief). U kunt de Klantenservice ook bellen als u bagage in de trein heeft laten liggen of voor andere vragen. De Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.

Contact MLL Beheer BV

Heeft u vragen of opmerkingen over de ontwikkelingen rond de MerwedeLingelijn? Dan kunt u contact opnemen met de MerwedeLingelijn Beheer BV.

MerwedeLingelijn Beheer BV en Platform Sociale Veiligheid MerwedeLingelijn
Stadhuisplein 1
Postbus 108
4200 AC Gorinchem

E-mail: info@merwedelingelijn.nl
Website: www.merwedelingelijn.nl
Twitter: @merwedelinge
Instagram: @merwedelinge
Facebook: Facebook.com/MerwedeLingelijn

MerwedeLingelijn Beheer BV
Directie MerwedeLingelijn Beheer BV: Ferry van der Koelen.

Mediacontacten en woordvoering: Bram Donkers, communicatiemanager, 06 53 997 056.