Telefonisch reisadvies 0900 - 728 99 65

Reisinformatie

Actuele informatie over het vervoer op de R-net MerwedeLingelijn wordt verstrekt door vervoerder Qbuzz. U kunt ook terecht bij de Qbuzz Servicewinkels (Dordrecht en Gorinchem), de stewards in de trein of bij de  Klantenservice van Qbuzz: 0900 – 728 99 65. U kunt de Klantenservice ook online bereiken.

Voor een persoonlijk reisadvies verwijzen we u door naar 9292ov.nl, de routeplanner voor het openbaar vervoer in Nederland. Telefoon: 0900 – 9292 (€ 0,70 per minuut).

Vragen over storingen en werkzaamheden langs de MerwedeLingelijn?
Storingen en werkzaamheden op de perrons: NS, zie de informatiebordjes op het perron. Storingen en werkzaamheden op het spoor: ProRail, 0800 – 7767245 (gratis).

Klachten of vragen? Neem contact op met de Klantenservice van Qbuzz
Heeft u klachten over het reizen op de MerwedeLingelijn? Neem contact op met de Klantenservice van Qbuzz, tel. 0900 – 728 9965 (lokaal tarief). U kunt de Klantenservice ook bellen als u bagage in de trein heeft laten liggen of voor andere vragen. De Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.

Contact MLL Beheer BV

Heeft u vragen of opmerkingen over de MerwedeLingelijn?
Dan kunt u contact opnemen met de MerwedeLingelijn Beheer BV.

MerwedeLingelijn Beheer BV
Stadhuisplein 1
Postbus 108
4200 AC Gorinchem

E-mail: info@merwedelingelijn.nl
Website: www.merwedelingelijn.nl
Twitter: @merwedelinge
Facebook: Facebook.com/MerwedeLingelijn

MerwedeLingelijn Beheer BV
Directie MerwedeLingelijn Beheer BV: Ferry van der Koelen.
Mediacontacten en woordvoering: Bram Donkers, communicatiemanager, 06 53 997 056.

Platform Sociale Veiligheid MerwedeLingelijn
Coördinator Platform Sociale Veiligheid: Ricardo Huisman.
Communicatiemanager Sociale Veiligheid: Johan van de Minkelis, 06 55 306 922.